Q: Varför får jag nyhetsbrev som jag inte har valt att få?
A: Det är så att när man har lagt till varor i kundvagnen, och ska slutföra beställningen finns det två rutor att bocka i. En av rutorna rör gällande Köpvillkor, den andra rutan anmäler man sig till nyhetsbrev. Vill man inte ha nyhetsbrev kryssar man inte i den rutan.

Q: Efter att jag har lagt en beställning har jag inte fått någon leverans?
A: Du kommer att få leverans, men eftersom jag har svårt att få fram de delar som jag behöver eller att på grund av min hälsa går saker och ting långsamt.

Q: Kan jag få en drivning med en dekoder från någon annan dekodertillverkare som ESU t.ex?
A: 
Ja, självklart kan du få det!

Q:
Jag köpte en drivning, men den ser inte alls ut som på bilden i webshopen, har jag fått fel?

A: Nej, det är rätt men att det kan skilja mellan det levererade drivet och bilden beror på att jag har förhoppningsvis uppdaterat drivet till ett som fungerar bättre. Nya bilder kommer att uppdateras efter hand.

Q: Det finns modeller i webshopen som t.ex. V3, E, E2 och J, när kommer de till försäljing?
A: Mycket arbete med dessa är redan slutfört, för närvarande klarar jag inte av att även släppa dessa åter igen på grund av svårigheten att få fram delar och min häsa jag hoppas jag får ordning på.

Q: Jag har köpt en drivning tidigare av Tumba Lokstation, men jag behöver reservdelar, kan jag få tag i sådana av dig?
A: Ja, jag kan hjälpa till med reservdelar i stor utsträckning men inte allt.

Q: Kan jag komma till din butik och handla där?
A: Jag har ingen butik utan allt finns i min privatbostad så jag vill gärna behålla det som min privatbostad.

Totalsumma:
    Till kassan
    (0)
    Tillagd i varukorgen